7 Aralık 2010 Salı

Blog Ahalisine Sonunda Bende Katıldım

Uzunnn süredir takip ettiğim bloggerler vardı, hep düşünüyordum bende bi blogger açayım diye ama sonra çok vaktimi alır, bağlanırım diye açmıyordum. Sonunda işsizlikten çıldırmış durumdayken dayanamadım ve bende aranıza katıldım ( tabi benide kabul ederseniz ). Burada o kadar çok ilham aldığım şeyler var ki inanamazsınız. Özellikle geri dönüşümleri, kıyafet süslemelerini görünce kendimden geçiyorum ve sağlam kıyafetlerimi kesip biçmeye başlıyorum. İşte ben böyle biriyim. Herkese selamlar :))

4 yorum:

  1. Hoşgeldin, bloğun hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım, umarım hayırlı paylaşımlar yaparım :))

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin!! ne güzel bir blog yeni paylaşımlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Atolyekedi :))

    YanıtlaSil

Hadi Sende Yorumla :))